Ce îți dorești de la Moșul pentru mami?

Întotdeauna, mămicile sunt o sursă de inspirație pentru copiii lor. Cei mici observă și de bucură de cele mai mici gesturi făcute de mamele lor. De la folositul ojei de unghii, la purtatul pantofilor cu toc, de la ștersul vaselor sau a prafului până la aranjatul părului sau a machiajului, cei mici, fie ei băieți sau fetițe, găsesc o sursă de inspirație în expresia mamei, în gestul mamei și în zâmbetul mamei.

Copiii știu să citească bucuria dar și supărarea de pe fața mamei, copiii simt fericirea din sufletul mamei dar simt și atunci când ea este tristă.

Așa cum mămicile sunt o inspirație pentru cei mici, așa cei mici sunt o motivație pentru mămici. Marionnaud Paris a observat acest lucru în urma unui studiu realizat și a hotărât să îl ajute pe Moș Crăciun ca să îndeplinească dorințele celor mici pentru mamele lor, printr-un proiect numit ”Ce îți dorești de la Moșul pentru mami?”. Complicele lui Moș Crăciun, Marionnaud Paris va îndeplinii dorințe care să aducă un zâmbet pe fața mămicilor.


Iată și viziunea celor de la Marionnaud Paris:

În
acest an, Marionnaud Paris ascultă dorințele celor mici și îi ajută să
pregătească surprize pentru mămicile lor. Copiii sunt cei care întotdeauna
observă lucrurile mici, pe care cei mari uneori nu au timp să le privească. „Scrisoare pentru mama” este gestul de afecțiune, exprimat simplu: „Ce îți
dorești de la Moșul pentru mami?”. Complicele lui Moș Crăciun, Marionnaud Paris
va îndeplini dorințe care să aducă un zâmbet pe fața mămicilor. 

În
perioada 16 noiembrie – 6 decembrie, toate dorințele celor mici strânse în
scrisori, vor fi adunate în cutiile poștale aflate în fiecare magazin
Marionnaud Paris. Cu ajutorul mămicilor, copiii pot descărca scrisoarea pentru
Moș Crăciun și online, din aplicația „Scrisoare pentru mama”, pe pagina de Facebook Marionnaud Paris.

Această etapă a campaniei aniversare „Mămicile au stil” a
început cu un studiu, dezvoltat într-o serie de testimoniale, prin care s-a
urmarit surprinderea percepției fiecărei femei asupra frumuseții, în paralel cu
viziunea celor mici despre frumusețea mamelor lor. Ne-am dorit să vedem femeia
prin prisma și sentimentele celor mici, prin gândurile lor nefiltrate, dar în
același timp am vrut să cunoaștem și frumusețea prin prisma rațională a
mamelor. Gândurile, sclipirea din privirea lor, declarațiile de frumusețe și
emoția sunt cele care au conturat definiția frumuseții în clipul pe care îl
puteți urmări în acest link

Clipul realizat confirmă faptul că mamele sunt inspirația celor mici, iar
unele bariere pe care femeile și le pun treptat în diferite etape le fac să
perceapă frumusețea diferit, în anumite momente din viață. Marionnaud Paris
încurajează femeile din România să fie conștiente și să aibă încredere în
stilul și frumusețea lor deoarece nu există frumusețe interioară sau
exterioară, ci doar frumusețe în fiecare
zi
Campania aniversară Mămicile
au stil
marchează 6 ani de la intrarea pe piața din România a Marionnaud Paris.
Campania a fost
demarată în luna septembrie, cu o aplicație de Facebook ce a strâns sute de fotografii
ale mămicilor alături de copiii lor. Dintre mămicile participante la concurs, șase
familii au dorit să ia parte și la realizarea filmului testimonial, ce însoțește
ultima etapă a campaniei, „Scrisoare pentru mama”.
Marionnaud Paris este
retailer francez de parfumerii, înființat în 1984. Azi, cu mai mult de 1231 de
magazine deschise în 11 țări, Grupul Marionnaud se numără printre primele
parfumerii selective din Europa. Compania este prezentă în Portugalia, Spania,
Franța, Italia, Elveția, Austria, Ungaria, Cehia, Slovacia și Maroc. În
România, Marionnaud a preluat lanțurile Ina și Privilege, având o rețea de 30
de magazine. Anul acesta, compania sărbătorește 6 ani de prezență pe piața din
România. 

Vă invit să urmărim împreună clipul, care, pe mine ma înduioșat tare mult:

Pe mine m-a lăsat fără cuvinte. Voi ce părere aveți?

Facebook Comments
Follow:
Distribuie:

Lasă un răspuns